Betingelser for kjøp i vår nettbutikk
Betaling
Betalinger skjer via Nets.
Frakt
Alle ordre sendes med Posten. Større ordrer sendes med transportfirma.
Når det gjelder levering av større leveranser, så bruker vi et transportbyrå. De leverer på døren din, 1 etage, på hverdager mellom 0900-1600. Du vil bli kontakt i forkant av levering, for å avtale tidspunkt. Det er viktig å merke seg at det alltid kommer kun en sjåfør, og hvis det er tunge produkter, vil sjåføren trenge assistanse.
Priser
Alle priser inkluderer 25% moms.
Levering
Er varene du har bestilt på lager, vil ordren din pakkes og sendes i løpet av 1-3 virkedager. Dersom vi ikke klarer dette, vil vi ta kontakt med deg.
Om du bestiller varer som er ventet inn frem i tid, vil vi sendes ordren din samlet når alt er på lager. Ta kontakt om annet ønskes, men da kommer det frakt pr sending.
Ordre
Mottatt ordre er bindene. Falske ordrer vil bli politianmeldt. Svindel og annen kriminell virksomhet vil bli strafferettslig forfulgt.
Ved bestilling, godtar du automatisk våre betingelser.
Feil/skade ved levering
Om produktet er skadet ved levering må dette meldes omgående til oss på post@edlandsporten.no Vi ønsker bilder samt en beskrivelse av hva som har skjedd.
Om skaden er synlig må dette tas direkte til sjåføren/postkontoret ved mottagelse av forsendelsen. Be om at transportøren/postkontoret gjør en notering av skaden på din kopi av fraktseddelen. Husk å alltid ta vare på emballasjen for at reklamasjonen skal kunne håndteres korrekt.
Skjulte transportskader må meldes ifra innen 1 – 3 dager, derfor viktig at du pakker opp og kontrollerer at produktet er feilfritt så snart som mulig etter mottagelse.
Uavhentede pakker
Dersom kjøper ikke henter ut en pakke, vil produktene bli kreditert, mens kjøper må dekke tur/retur omkostninger.
Utland
Vi leverer kun til Norge. (ikke Svalbard)
Reklamasjon
Hvis du er så uheldig at du mottar en defekt vare, ber vi deg sende oss en mail på post@edlandsporten.no sammen med noen bilder. Dette må skje innen 3 dager etter mottagelse av pakken.
Vi vil ta stilling til din reklamasjon i samarbeid med våre leverandører så raskt som mulig, og behandle den på best mulig måte.
Vurderer vi at reklamasjonsretten er berettiget, vil vi erstatte varen. I slike tilfeller har vi behov for å finne den beste løsningen i fellesskap med produsenten, og vi vil deretter vende tilbake til deg så raskt som mulig.
Hvis du har flere spørsmål ang. en reklamasjon, kan du ringe eller skrive til oss.
Ta kontakt med oss på mail post@edlandsporten.no snarest (vi ønsker bilde av skaden)og vi hjelper deg snarest.
Angrefrist
Hos oss har du åpent kjøp i 14 dager. Om du ønsker å bytte/returnere noe trenger du ikke oppgi noen grunn til oss. Returomkostninger dekkes av kjøper. Ved retur av varer skal varen returneres i den stand den ble mottatt i, ubrukt og i original emballasje. Så snart vi har mottatt varen, refunderer vi beløpet til deg.
Angrerettskjema ligger som vedlegg i ordrebekreftelse du får på e-post.
RETURADRESSE; Edlandsporten AS, Fabrikkveien 6, 4033 Stavanger.
Vi tar forbehold om at fargene kan avvike fra foto. Vi tar forbehold om eventuelle prisendringer, og reserverer oss mot feilaktig prissetting.
Tilbakebetaling
Tilbakebetaling skjer vanligvis 1-3 dager etter vi har registrert returen. Har du betalt med faktura vil Klarna kontakte deg. Dersom fakturaen din står ubetalt kan du på forhånd kontakte oss direkte på info@bohemiashop.no slik at vi kan utsette forfallsdatoen. Da slettes fakturaen når returen kommer inn.
Personopplysninger
Personopplysningene dine er trygge hos oss, og behandles selvfølgelig etter bestemmelsene i Lov om behandling av personopplysninger.
Om du har spørsmål om andre ting er du alltid velkommen til å ta kontakt
post@edlandsporten.no (reklamasjoner/feil)
telefon +47 51 80 00 20